הודעת פתיחה


ברוכים הבאים לבלוג שלי,

מטרתו של בלוג זה היא לשתף אתכם בתובנות שרכשתי במהלך החיים בתחומים שונים. תובנות בנושא החיים שיפורם ושיפורו של העולם.
רוב המאמרים כתובים במבנה של תהליך לוגי. כלומר תהליך בו כל שלב מוביל לשלב הבא, ובצורה זו הוא מוביל את הקורא להבין את אותה התובנה שגיליתי.
אציין מראש שרכישת התובנות המוכלות במאמרים דורשת קריאה סבלנית וחשיבה רבה.
חלק מהמאמרים יופיעו בספר שאני מתכוון לכתוב בעתיד, לכן אשמח לקבל מכם שאלות והערות בונות שיסייעו לי לשפר את המאמרים, להפוך אותם לקריאים ומובנים יותר וכמובן, אם לדעתכם טעיתי במשהו, אשמח לשמוע.

אני מאחל לכם קריאה מהנה, מעניינת ומרחיבת אופקים...

יום שלישי, 5 בינואר 2016

הבלוג שלי מגיע ל-YouTube



שנים רבות אני חולם לשתף את העולם עם התובנות שאני משתף בבלוג שלי, אך טרם מצאתי דרך טובה לעשות זאת.
חשבתי שיום אחד אני אכתוב ספר או כמה ספרים, אך לא ידעתי מה יאפשר לספר או ספרים אלו להגיע למליוני אנשים.

כך יום אחד הגיע אליי הרעיון, שבימנו, הדרך הטובה ביותר להעביר ידע, ובמיוחד ידע שמצריך חשיבה,  היא באמצעות סרטים באינטרנט.

מסיבה זאת יצרתי את Lucid Thinking (חשיבה צלולה)
ערוץ וידאו שמיועד לשיתוף תובנות מעמיקות ומשנות חיים בתחומים שונים.



אתם מוזמנים להכנס לערוץ ולצפות בסרטים שכבר יצרתי:
  1. Who am I - סרטון הנותן מענה לשאלה הפילוסופית "מי אני"
  2. What is consciousness - סרטון המסביר מהי תודעה.
  3. Am I the brain - סרטון הרחבה לסרטון "מי אני".
כל הסרטים הינם באנגלית עם כתוביות בעברית.

כמו כן אני מזמין אתכם להרשם לערוץ, על מנת להיות מעודכנים על כל סרטון חדש שאני מוציא.
תוכלו לעשות זאת בלחיצה על כפתור זה 

לבסוף, אני מזמין אתכם לעשות לייק לדף הפייסבוק של הערוץ, בקישור זה 

צפייה מהנה ומחכימה,

שלכם
צור טאוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לענות לשאלות ענייניות לגבי הדברים שכתבתי, וכן מאוד אשמח לקבל נקודות מבט בונות והערות עליהם, על מנת שאוכל להרחיב את נקודות המבט שלי.